niedziela, 4 października 2015

Gotowa lista zakupów na diecie - tydzień I

Podstawowa i najważniejsza zasada w naszej diecie jest taka, że musimy pić dużo wody mineralnej. ( około 2 litry). Najlepiej niegazowanej, ale jeśli chcesz ewentualnie lekko gazowana również może być.  
Oczywiście pomiędzy posiłkami nie dojadamy! Ewentualnie możemy zjeść jakieś warzywo, lub owoc ( ale ten tylko do godziny 17 ).
Zjadamy od 4 do 5 posiłków, co około 3 godziny! Często, ale mało!


Co będzie nam potrzebne?

 Lista produktów dozwolonych na śniadanie:

- Herbata zielona lub czerwona
- Kawa bez cukru, ewentualnie z mlekiem 0,5%
- Sok naturalny
- Bułka pełnoziarnista lub 2 kromki chleba pełnoziarnistego
- Warzywa dozwolone podczas diety TUTAJ.
- Chuda wędlina drobiowa lub szynka gotowana

Na pewno musisz kupić:
-Herbatę zieloną - może być smakowa,
-Warzywa na kanapki:
- pomidor
- papryka
- sałata
- ogórek 
-Chuda wędlinka
-Coś do smarowania pieczywa

Produkty dozwolone na II śniadanie i podwieczorek:

- Serek wiejski do 3% tłuszczu
- Jogurt naturalny ewentualnie smakowy 0%
- Otręby, płatki owsiane lub kukurydziane
- Owoce dozwolone TUTAJ

W tym tygodniu proponuję kupić
-6 jogurtów naturalnych do II śniadania
-6 jogurtów smakowych 0% do podwieczorku
-Owoce: 6 kiwi, 3 pomarańcze lub 6 nektarynek, albo inne - według uznania. Muszą wystarczyć w sumie na 12 posiłków

Obiad:

W tym tygodniu będą nam potrzebne:
- Piersi z kurczaka (60 dkg)
- Cebula 5 szt
- Koncentrat pomidorowy
- Czosnek 1 szt
- Jogurt naturalny 30dkg i do sałatki 
- Przyprawa curry
- Kapusta pekińska
- Ogórek zielony
- Pomidor 1 szt
- Papryka 3 szt
- Kostki rosołowe
- Sól morska
- Pieprz
- Udko z kurczaka 2 szt
- Filet z ryby dozwolonej TUTAJ
- Warzywa na patelnię

Podsumowując:

Ostateczna i w 100% gotowa lista zakupów na pierwszy tydzień jest taka:
- Piersi z kurczaka (60 dkg)
- Cebula 5 szt
- Koncentrat pomidorowy mały
- Czosnek 1 szt
- Jogurt naturalny 7 szt
- Jogurt 0% 6 szt
- Przyprawa curry 1 paczka
- Kapusta pekińska 1 szt
- Ogórek zielony 2 szt
- Pomidor 5 szt
- Papryka 4 szt
- Chuda wędlina 20 małych plasterków
- Coś do smarowania pieczywa
- Kostki rosołowe 1 opakowanie - może być duże, będzie na dłużej.
- Sól morska
- Pieprz
- Udko z kurczaka 2 szt
- Filet z ryby dozwolonej TUTAJ na ten tydzień potrzebujemy 1 szt
- Warzywa na patelnię 1 paczka 400g
- Płatki kukurydziane
- Owoce: 6 kiwi, 3 pomarańcze lub 6 nektarynek, albo inne - według uznania. Muszą wystarczyć w sumie na 12 posiłków
- Woda 5 litrowa niegazowana 2 butelki
- Herbata zielona

Mam nadzieję, że się nie pomyliłam i wszystko będzie jak najbardziej ok.
To jutro idziemy na zakupy a od wtorku zaczynamy!

10 komentarzy:

  1. Ale się rzeczowo zabierasz za tą dietę! Jestem dumny! Jak będę znowu na diecie, to tu wpadnę i poszukam inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, nie ma na co czekać, trzeba działać póki jest zapał ;-) Jak fajnie mieć w kimś wsparcie. Dziękuję, że jesteś ;-)

      Usuń
  2. No cudowna lista. Podziałamy razem. Chodź z trochę uproszczona lista.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie posłucham Twojej propozycji 😃 fajnie że nie jestem sama 😉 pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę że nie są to zbyt wyszukane i drogie produkty. Chciałam by były na każdą kieszeń 😃

      Usuń
  4. ejjj tylko nie przesadzaj z tym odchudzaniem :D bo mi znikniesz :D
    Chodź do nas na bloga - nominowałam Cie do zabawy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no spoko wszystko pod kontrolą. Moja wymarzona waga 58, nie mniej. Nominacja, och....

      Usuń
  5. Widzę, że zmiany ruszył pełną parą! :) Zerknęłam jeszcze do jednego z poprzednich postów i muszę powiedzieć, że jak dla mnie, w tych krótkich włosach wyglądasz bardzo korzystnie, nawet lepiej niż w długich :) Ja sama zastanawiam się nad zmianą fryzury, ale pewnie również byłoby mi żal długich włosów...
    Nie pozostaje mi nic innego, jak mocno trzymać za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no bo najlepiej działać pod wpływem chwili ;-) Trzymaj, mocno trzymaj kciuki ;-) O, dziękuję ;-) Fajnie słyszeć, że jednak zmiana na plus była ;-)

      Usuń