sobota, 17 października 2015

Gotowa lista zakupów na diecie tydzień III

No to działamy dalej. Miałam co prawda bardzo pracowity tydzień i czasu na jedzenie było bardzo mało, ale jeśli nawet nie udało mi się gotować dietetycznie, to pilnowałam godzin posiłków. I waga się w końcu ruszyła. Jest ciut mniej ;-)



W tym tygodniu gotowa lista na diecie brzmi następująco:

Śniadanie:
- ciemne pieczywo
- pomidory
- ogórki
- sałata
- papryka
- chuda wędlinka

II śniadanie
- jogurt naturalny lub smakowy 0%
- otręby granulowane smakowe
- owoce

Obiad:
- 1 burak
- 2 szklanki kapusty kwaszonej
- 2 marchewki
- 1 duża pietruszka
- 1 mały seler
- 1 łyżka koncentratu pomidorowego
- ziarna pieprzu
- ziele angielskie
- liść laurowy
- 1/2 kostki warzywnej
- papryka czerwona 2 szt
- mięso mielone drobiowe 0,5 kg
- pieczarki
- cebula
- czosnek
- ogórek lub cukinia
- pomidory
- bulion warzywny
- filet z mintaja
- por
- otręby pszenne
- jajko
- płatki kukurydziane
- pierś z kurczaka

Podwieczorek:
- Jogurt naturalny lub owocowy
- owoce
- płatki
    lub
- serek wiejski
- papryka
- owoc

Kolacja:
- jajka
- pomidory
- ciemne pieczywo

Podsumowując:

Ostateczna i w 100% gotowa lista zakupów na trzeci tydzień jest taka:

- ciemne pieczywo
- pomidory
- sałata
- papryka czerwona 3 szt
- burak 1 szt
- mała kapusta kwaszona
- marchewka 2 szt
- pietruszka 1 szt
- seler 1 szt
- ogórek lub cukinia 1 szt
- pieczarki 30 dkg
- cebula 2 szt
- czosnek 1 szt
- por 1 szt
- owoce - ulubione na cały tydzień do II śniadania i podwieczorku
- mały koncentrat pomidorowy
- ziarna pieprzu
- ziele angielskie
- liść laurowy
- kostki warzywne
- mięso mielone drobiowe 0,5 kg
- filet z mintaja 1 szt
- pierś z kurczaka 1 szt
- jajko 6 szt
- otręby pszenne
- płatki kukurydziane
- otręby granulowane smakowe
- chuda wędlinka
- jogurt naturalny lub owocowy 7 szt jeśli na podwieczorek będzie serek wiejski
- serek wiejski lekki 7 szt

No to miłego robienia zakupów. Jutro podam gotowy plan kolejnego tygodnia. Trzymam za Was kciuki i życzę powodzenia.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci, że waga ruszyła! Teraz już będzie z górki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu będzie lepiej i osiągnę zamierzony cel.

      Usuń
  2. Skoro waga drgnęła, to teraz będzie tylko lepiej :) I podziwiam, że tak wszystko dokładnie rozpisujesz i potrafisz to sobie zorganizować. Co prawda ja jeszcze nie wyfrunęłam z rodzinnego gniazdka i zakupy oczywiście robi mama, ale w przyszłości chciałabym potrafić zapanować nad tym tak, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zaczynałam przygodę z byciem samodzielną to mogłam zakupy robić 3 razy w ciągu dnia, a tak czy owak zawsze o czymś zapomniałam. Ale praktyka czyni mistrza i dojdziesz do wprawy ;-)

      Usuń
  3. spadłaś mi z nieba z tym wpisem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się cieszę, że nie jestem sama. To zapraszam do wpisu z przepisami i planem tygodnia związanym z tymi produktami. Myślę, że będzie pysznie i przede wszystkim mało kalorycznie ;-)

      Usuń