poniedziałek, 19 lutego 2018

Kilka słów wstępu i wracam na dobre.

Kochani wracam.

W moim życiu zaszły ogromne zmiany. Musiałam z czegoś zrezygnować na rzecz czegoś ważniejszego. Widocznie tak miało być! Wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny i po prostu muszę przechodzić kolejne etapy w swoim życiu, by z każdym kolejnym dniem nabierać coraz więcej pewności siebie. 




O czym będę pisać na blogu?


Jak już pewnie zdążyliście zauważyć wprowadziłam kilka zmian na blogu.
Przede wszystkim zmieni się tematyka bloga.

Chcę głównie wprowadzać przepisy kulinarne, które wyszukuję na stronach i modyfikuję według własnym potrzeb i smaków.
Często inspiracją jest zdjęcie potrawy, reszta rodzi się w sposób naturalny i dynamiczny u mnie w głowie a następnie w garnku i na talerzu.
Przepisy w łatwy sposób odnajdziesz w zakładkach : Z mięsem, Bezmięsne, Sałatki, Zupy, Zaprawy.

Ponieważ mam teraz troszkę więcej czasu, niż przez ostatnie 2 lata, postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym.
Zawsze miałam w sobie duszę artysty, uwielbiałam lepić z plasteliny, rysować, dekorować, dlatego postanowiłam, że wykorzystam swoje możliwości i będę robić to co sprawia mi przyjemność i daje satysfakcję.
Moim postanowieniem noworocznym było spełnienie się w tych dziedzinach, dlatego zaczęłam piec torty i własnoręcznie je dekorować.
Wszystko robię od podstaw. Biszkopt, masa, ozdoby są wykonane przeze mnie. Ponieważ mam dużą i słodką rodzinę nie mam problemu z tym, że cokolwiek się zmarnuje. I tutaj chciałabym pochwalić się tym co zrobiłam. Pokażę Wam zarówno ozdoby zrobione z masy cukrowej, jak i podam przepisy na torty. Jeśli będziesz szukać inspiracji zapraszam do zakładki torty.

Poza tortami piekę również ciasta i mam w zanadrzu fajne przepisy na ciasteczka. Te ostatnie w szczególności preferują dzieciaki. Będziesz wiedział gdzie szukać naszych przepisów z tej dziedziny? Myślę, że zakładki są dobrze widoczne i wystarczająco czytelne?

Nie wykluczam, że od czasu do czasu pojawi się jakiś wpis poza dziedziną kulinarną - i w tym celu stworzyłam odrębną zakładkę Poza kuchnią. Mam kilka pomysłów z dziedziny DIY oraz fajnych gadżetów czy zabawek dla dzieci. 

A może jest coś o czym chciałbyś drogi czytelniku przeczytać? Śmiało rzuć temat, postaram się jemu sprostać.
A może chciałbyś bym opublikowała Twoją opowieść z życia? I na takie propozycje jestem otwarta. Jeśli tylko coś Waszego będzie miało się pojawić, to myślę, że stworzę odrębną zakładkę. Ale o wszystkim zadecyduje czas.

Trzymajcie za mnie mocno kciuki. Wiem, że powroty są trudne. Nie liczę na wielkie zainteresowanie, ale po cichutku sobie myślę, że kiedyś wszystko się rozkręci. A jeśli nawet nie, to przynajmniej będę miała pod ręką wszystkie przepisy i bez problemu będę mogła z nich skorzystać w każdej chwili.

Pozdrawiam wszystkich gorąco i zapraszam do siebie częściej! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz