piątek, 29 maja 2015

Dziecko w kuchni.

Co myślicie na temat gotowania z dziećmi?


Oczywiście wolę wszystko zrobić sama, bo łatwiej, bo szybciej, bo czyściej. Ale kiedy tylko mam więcej czasu, dużo siły i dobry humor ( to rzadko ), ale staram się dzieci angażować w nasze życie codzienne i gotują razem ze mną.




Naprawdę jest wiele czynności w których mogą mi pomagać. Dzięki temu oni są szczęśliwi, ja dumna z ich zaradności i zaangażowania i przy okazji spędzamy ze sobą czas. Jest to doskonała okazja do rozmów i wspomnień.


Słyszeliście może o akcji Ugotuj mi razem? " KLIK "


Wspaniały pretekst do tego by się zmobilizować i zaprosić do wspólnej zabawy swoje dziecko.
Ono będzie miało dużo frajdy a na rodziców czekają wspaniałe nagrody.

Moje dzieci naprawdę bardzo chętnie gotują razem ze mną. Nie ukrywam, że jest przy tym dużo więcej sprzątania, ale ich radość jest bezcenna i naprawdę warto w ten sposób spędzać z nimi czas.


Przyznam się szczerze, że zdarzało się nam wspólnie gotować, ale nie za często. Jedynie od czasu do czasu znajdowałam na to siły i chęci. Wolałam wszystko szybko zrobić sama.
Ale odkąd przeczytałam o akcji Ugotuj mi razem, robimy to częściej. Uważam, że organizatorzy konkursu wpadli na bardzo dobry pomysł.

I korzystając z okazji chcę Wam tu i teraz przedstawić w akcji Macieja i Michała.
Miłego oglądania.







Nawet ciocia i babcia dołączyły do akcji i pozwoliły dziecku wspólnie gotować.





A Wy nie czekajcie, tylko czym prędzej zacznijcie działać i współpracować ze swoimi pociechami, ponieważ do końca konkursu nie zostało już zbyt wiele czasu.
Klikajcie na link #ugotujmirazem czytajcie i działajcie.
Zaproście również swoich znajomych, bo im nas więcej tym lepiej.





2 komentarze: