niedziela, 31 maja 2015

Imienny prezent na Dzień Dziecka - spersonalizowane serce.

Kochani nie mogłam się powstrzymać. Jak tylko zauważyłam ten projekt na jednym z blogów od razu wiedziałam, że muszę to zrobić swoim chłopakom. Spersonalizowane serce jest wspaniałą pamiątką na lata. Wystarczy je oprawić i powiesić np. nad łóżkiem.

Nie będę się wielce rozpisywać bo nie zrobię tego lepiej od oryginału. 


Zapraszam do Mama w domu. Tutaj macie rozpisany krok po kroku. Szybko wchodzisz w aplikację i bez problemu możesz działać i tworzyć swoje własne serca lub inne kształty. " KLIK "

Jedyne co bym dodała do całego opisu to:

1. Jeśli chcemy zmienić wymiary naszego obrazka to najeżdżamy na opcję design ale nie klikamy na nią. Opcje wymiaru naszego obrazka same się pojawiają i wtedy klikamy custom i wpisujemy rozmiar nas interesujący. Ja wybrałam tak jak Mama w domu format A4 595 x 845 pikseli.

2. Po nałożeniu i wpisaniu tekstu lub wyrazu kliknij raz gdzieś obok i dopiero spróbuj przenosić tekst lub go obracać.

3. Nie zawsze po kliknięciu add text pojawia się ramka z możliwością zmieniania koloru i wielkości liter. W takim przypadku kliknij na add text po raz drugi.

4. Kiedy zakończyłeś pracę i po kliknięciu na duże serce i przycisku delete stwierdziłeś, że projekt nie jest doskonały możesz cofnąć się do edycji. Wystarczy kliknąć strzałkę w górnym prawym rogu undo the last action.

Miłego tworzenia.

To efekt mojej pracy :

Spersonalizowane serce dla Marcelka:


Spersonalizowane serce dla Macieja:


Spersonalizowane serce dla Michałka:


Zapraszam do Mama w domu. 
Jeśli macie chęci na różne twórcze inspiracje to tutaj na pewno takie znajdziesz.
Teraz nie mam za bardzo czasu, ale z pewnością kiedy tylko znajdę go trochę więcej to będę tutaj zaglądać i tworzyć razem ze Sylwią.

6 komentarzy:

  1. Świetnie! Cieszę się, że pomysł się przydał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, wszystkim się serduszka podobają, a dzieci ciągle na nie spoglądają i naprawdę są zadowolone. dziękuję

      Usuń
  2. SUPER SERDUSZKA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj zrobiłam prezent dla Tosi - niestety początkowa wersja została niezapisana - obawiam się, że przez mój stary komp, natomiast druga wersja zapisała się pomyślnie. Jest to prosty program, a efekt niesamowity. Szkoda, że nie mogę wstawić zdjęcia pod swoim opisem, pochwaliłabym się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również żałuję, że nie możesz nam tutaj pokazać swojego dzieła. Niestety nie wiem jak można w komentarzu wstawić zdjęcie. Ale cieszę się że pomysł się przydał. buziale

      Usuń