poniedziałek, 7 września 2015

I jak tu dogodzić kobiecie?

Nie wiem jak byś się starał, to nie nie jesteś w stanie uszczęśliwić kobiety w 100%.
Zawsze znajdzie coś, by Tobie wypomnieć.
Zawsze znajdzie się mały szkopuł, który popsuje cały czar i urok Twojego wysiłku.
Niestety tak to już z nami kobietami jest. I naprawdę robimy wszystko, by się cieszyć życiem i doceniamy to co dla nas robią bliscy, ale te hormony, niestety mają nad nami władzę i nie potrafimy nad nimi zapanować. Bardzo byśmy chciały, bardzo się staramy, ale ... my również zastanawiamy się często i zadajemy sobie pytanie "I jak tu dogodzić kobiecie". Przepraszamy za wszystko ;-)



Do czego dążę? Już wszystko wyjaśniam.

Na Pikniku z blogującą Mamą jednym z licznych sponsorów była firma York PL ( podaję stronę fb, bo możecie znaleźć tam wiele ciekawych rozwiązań dla domu ).

Jak sami o sobie piszą YORK PL jest wiodącym w Europie producentem artykułów gospodarstwa domowego przeznaczonych do utrzymywania czystości. W swojej ofercie posiada bogatą gamę produktów z tworzyw sztucznych, wyrobów szczotkarskich, szeroki asortyment zmywaków i druciaków kuchennych, różnego rodzaju ścierek, gąbek kąpielowych, mopów, rękawic oraz wiele innych produktów niezbędnych w każdym w gospodarstwie domowym.

Otrzymaliśmy od nich wiele produktów, które z przyjemnością mogę sprawdzać i testować.
Chcę Wam je tutaj przedstawić. Przeczytajcie uważnie, a przekonacie się dlaczego tytuł tego postu jest taki a nie inny ;-)

Nie długo ( mam nadzieję ) wprowadzimy się do nowego domu i zarówno powierzchnia jak i rodzaj podłóg ulegną znacznej zmianie. Będę musiała zakupić kilka nowych gadżetów, które pomogą mi w utrzymaniu porządku w domu, dlatego cieszy mnie bardzo, że mam okazję sprawdzić produkty Firmy YORK PL, bo być może, to właśnie one staną się częścią naszego wyposażenia na stałe.

Zacznę od Mopa obrotowego SPECIAL. Szczęśliwym posiadaczem tego cudeńka jest moja teściowa. Postanowiłam sobie, że i ja muszę go sprawdzić i wypróbować - oczywiście za jej przyzwoleniem.

ZARAZ PO ROZPAKOWNIAU
JUŻ KILKA RAZY UŻYWANY
W zestawie znajdują się dwie końcówki.

Zacznę od tej okrągłej:
Umyłam nią wszystkie rodzaje podłóg jakie mamy w domu. Sami zobaczcie efekty:


Bardzo stare i zniszczone schody z drewna:
Efekt jest widoczny od razu. Niestety ciężko dotrzeć mi do narożników każdego ze stopnia. Ale na pewno bardzo dużym plusem tego mopa jest to, że wypłukujemy go prawie do suchości, dzięki czemu mam pewność, że woda nie zostanie na drewnie i go nie zniszczy (do reszty).


Stare, matowe płytki w korytarzu:
I z nimi nie ma większego problemu. Jeśli tylko chcę, mogę nałożyć większą ilość wody, by je namoczyć, a później mocno wycisnąć mopa by tą wodę zebrać
.

 Najfajniejsze jest to że wszystko robimy bez użycia rąk.

WKŁADAMY MOPA DO WODY
WYKRĘCAMY ZA POMOCĄ DRĄŻKA
I WYCIĄGAMY PRAWIE SUCHĄ KOŃCÓWKĘ
Nowe z połyskiem płytki w łazience:
Po umyciu płytki lśnią i nie widzę na nich żadnych smug. I póki co nie zauważyłam, by włoski od mopa się odrywały i pozostawały na mytej nawierzchni.


Jest jednak w łazience jedna bardzo drażniącą mnie rzecz - moje włosy!
Mimo, że podłogę wcześniej zamiatałam jakiś włosek zawsze się na niej pojawia. Moja zmora! (to te widoczne na zdjęciu wyżej)
I wiem, że nie jest to w żadnym stopniu wina mopa, ale jak widzę te ciągnące się włosy zaraz za mopem, wpadam w szał.
Przez lata używam mopa z płaską końcówką i do tego okrągłego mopa chyba trudno byłoby mi się przyzwyczaić.

I jak tu dogodzić kobiecie? Firma YORK PL  ma na to sposób.
W zestawie dołączony jest właśnie ten mop do którego jestem przyzwyczajona. Nie dość, że jest płaski, to jeszcze obrotowy. Rąk nie muszę sobie niszczyć, by wypłukać i nałożyć końcówkę. Ta również była przeze mnie testowana na różnych nawierzchniach. Efekt jest zdumiewający. Sami zobaczcie.


Płytki w łazience.
Każdy narożnik czyściutki. Płytki lśniące, bez smug. Poza myciem, doskonale nadaje się również do zamiatania, dzięki czemu moje włosy zostają usunięte bez najmniejszego problemu.


Schody - własnie te drewniane :
Wyczyszczone i dopieszczone w każdym calu. Nie dość, że powierzchnia po której chodzimy jest umyta, to również boki stopnia można nią umyć. I oczywiście nie trzeba w tym celu niczego dotykać rękoma.

PRZED UMYCIEM
PO UMYCIU
PRZED MYCIEM BOKÓW
W TRAKCIE ICH CZYSZCZENIA (bez schylania się i dotykania brudnego materiału)
Gumolit w kuchni:
Lśni jak nowy. Każdy najmniejszy szczegół wymyty. Zero smug.  Listwy przypodłogowe również domyte.

PRZED UMYCIEM
PRZYBLIŻENIE BRUDNEGO GUMOLITU
PO UMYCIU
Szczerze Wam powiem, żałuję, że ten mop nie trafił w moje ręce!
Żałuję, że to nie ja mogę się nim cieszyć na co dzień i testować każdego dnia.
Ale myślę, że gdy tylko się wprowadzę do nowego domu zakupię sobie właśnie mop tej firmy

Podczas sprawdzania wydajności MOPA los postanowił wystawić go na wyjątkową próbę.

Już miałam schodzić na dół do teściowej, z ciężkim bólem serca oddać jej  te cudeńko, aż tu nagle z pralki wyleciała mi woda. Duża ilość wody! Och jak ja uwielbiam te momenty - wyobraźcie sobie moją wściekliznę i przerażenie. Byłam pewna, że zalało dół.

No cóż w pierwszej kolejności chwyciłam okrągłą końcówkę mopa i zaczęłam zbierać wodę z płytek.
Szczerze Wam powiem, że myślałam, że tylko macham tym mopem i tracę czas. Myślałam, że zupełnie nic nie zbiera, albo zbiera niewiele. Ale nie miałam już siły biegać po szmaty i się nachylać. I ściągałam wodę dalej. Na koniec włożyłam płaską końcówkę by wszystko doczyścić. I nawet nie wyobrażacie sobie mojego zdumienia, gdy zobaczyłam jaką ilość wody mam we wiadrze. Sami zobaczcie:


Sama nie dowierzałam! A wszystko to bez użycia rąk, bez moczenia się i schylania! Bez wyciskania materiału i kolejnego zakładania go na końcówkę.
Każdy kąt był doczyszczony, wysuszony, a ja nie musiałam klękać na kolanach!

I którą końcówkę mopa powinnam kupić?
I jak tu dogodzić kobiecie, jeśli w jednej chwili potrafi zmienić swoje zdanie i cieszyć się z czegoś innego? Zdecydowanie wybrałam płaską część mopa a po całej tej przykrej sytuacji wiem, że każda końcówka jest dobra w czymś innym!
Na szczęście zestaw zawiera obie końcówki i w razie dużych wątpliwości nie muszę się zastanawiać, na który się zdecydować.

Na pewno wielkim atutem - zwłaszcza dla alergików jest to, że produkty firmy York możemy stosować zarówno ze środkami chemicznymi, jak i bez nich.
A jeśli stwierdzisz, że końcówki od mopa są zbyt brudne, śmiało możesz je wyprać w automacie w 40st C.

Kolejnymi produktami, które mogłam wypróbować są:

Zestaw ściereczek z mikrofibry 3 szt.
Używam w tej chwili tej niebieskiej przeznaczonej do mycia i polerowania delikatnej powierzchni. Ja stosuję ją wyłącznie do mycia szyb i okien. Nie zostawia smug i jest niezwykle trwała. Sami zobaczcie jaki efekt pozostawiła po sobie. Producent zaznacza, że można czyścić powierzchnię bez użycia chemii. Tak więc zrobiłam w przypadku tego lustra.

PRZED MYCIEM
W TRAKCIE 
PO UMYCIU

Zestaw ściereczek z mikrofibry 4 szt
Zobaczcie sami, jakie są trwałe. Żółta i niebieska nie były używane, a zielona i różowa były prane kilkanaście razy. Widzicie różnicę? Moim zdaniem, nadal wyglądają dobrze i są zdatne do użycia.


Przeznaczyłam je do mycia naczyń w zlewie i wycierania blatów oraz stołu, ponieważ z łatwością usuwają tłuszcz, brud i kurz. Wykonane są z ultra-cienkich włókien mikrofibry, które szybko schną, co zapobiega rozwojowi bakterii i powstawaniu brzydkich zapachów. Niestety, jestem wrażliwa na zapachy i zauważyłam, że te ściereczki również mogą pachnieć nie ciekawie. Ale być może zależne jest to również od tego, czy po zastosowaniu jej dobrze ją wypłuczemy i nie pozostawimy mokrej całej zwiniętej, a rozłożymy ją i pozwolimy jej schnąć.
Można ja prać w automacie w 60st.

PRZED PRANIEM
W TRAKCIE PRANIA
PO WYPRANIU

Ściereczka codzienna 3 szt
Tych jeszcze nie otwierałam i nie próbowałam, ale wiem, że są przeznaczone do różnych typów powierzchni - plastik, skóra, kafelki, drewno, więc z pewnością w nowym domu będą miały szerokie zastosowanie.

Zmywak kuchenny PREMIUM 5 szt
Jest dość duży. Przyznam szczerze, że jak dla moich niewielkich dłoni zbyt duży. Ale takie małe dłonie to rzadkość ( dla porównania, używam rękawic jednorazowego użytku rozmiaru S, bo M jest za wielki ).


Ale poza tym, naprawdę świetna jest w użyciu. Nie potrzeba wlewać wiele płynu bo doskonale się pieni na naszej gąbce.
Szorstka nawierzchnia usunie większe zabrudzenia,


a żółta strona nie uszkodzi delikatnej nawierzchni.


Gąbka masażowa do kąpieli
Gąbka, którą używa mój mąż. Stosujemy ją od momentu, kiedy tylko dostaliśmy podarunki na Pikniku, aż do dziś, i nie widzę żadnych ubytków. Jest w tak dobrym stanie jak na początku, a to już ponad 2 miesiące codziennego szorowania brudnego ciała od smarów, potu i kurzu.

Zestaw gąbeczek kąpielowych mini
To chyba ulubiony produkt firmy YORK moich chłopaków.



Nie dość, że są małe i doskonale dopasowują się do każdej dłoni, to jeszcze są miłe w dotyku. A kształt zachęca do szorowania ciała. Zwłaszcza, jeśli znajduje się na niej piana, którą można rozprowadzić po całym ciele.
Mam problem z Michałkiem, który nie lubi płukać włosów i przy tym krzyczy i płacze. Od czasu do czasu pozwala sobie płukać głowę jedynie wybraną przez siebie gąbką. A i Maciek chętnie z nich korzysta.

MOJE SKARBY PODCZAS KĄPIELI
MICHAŚ W AKCJI
MAMA OKO, DAJ MI LYBKĘ.
MACIEK SPŁUKUJE WŁOSY
I WYCIERA OCZY
W swojej ofercie sprzedażowej TUTAJ FIRMA YORK PL posiada wiele produktów. Zachęcam do odwiedzenia strony i zapoznania się z nimi wszystkimi.

Szukam dobrych ściereczek kuchennych do wycierania naczyń na sucho, nie miałam okazji jeszcze sprawdzić tych z tej firmy, ale jeśli będę miała je w swoim domu, to obiecuję, że podzielę się z Wami moją opinią. Zależy mi na tym, by dobrze chłonęły wilgoć i nie pozostawiały żadnych smug, oraz resztek materiału.

I jak tu dogodzić kobiecie? Może wystarczą dobrej jakości produkty, które ułatwią gospodyni sprzątanie? A może i nie wystarczą, bo w chwili słabości powie, że najlepszym rozwiązaniem byłaby prywatna sprzątaczka? No ale spróbować możesz, przecież nie każdy może sobie pozwolić na profesjonalną i żywą pomoc domową ;-)

A może jest ktoś, kto chce coś dodać od siebie, i podzielić się swoim zdaniem na temat produktów firmy YORK?
Jak Wam się podobają testy i zdjęcia tych produktów "w akcji?"
A może macie swoje sprawdzone produkty i chcecie podzielić się swoją opinią na ich temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz