środa, 25 listopada 2015

Miłe zakończenie trudnego poniedziałku. List niespodzianka.

Wiem, wiem dzisiaj już środa, a ja chcę pisać o poniedziałku. Ale znowu wiele spraw zwaliło się nam na głowę. I tyle chciałabym Wam napisać, i tyle mam zaległości, a czasu i zdrowia mi brakuje. Ale postaram się ogarnąć i wszystkie zaległości nadrobić. Przede wszystkim, postaram się nadrobić czytanie Waszych wpisów, bo DAWNO mnie u Was nie było.




Ale wracając do poniedziałku. Dzień był naprawdę trudny. Czułam się bardzo źle. Dzieci były niegrzeczne. W ogóle, to chyba jakaś depresja zimowa mnie dopadła. Ale staram się to wszystko udźwignąć i nie załamywać.

I choć byłam strzępkiem nerwów, otrzymaliśmy na miłe zakończenie dnia list niespodziankę, którego adresatem była Fundacja Aby żyć..

Pamiętacie jak wspominałam Wam, że bierzemy udział w konkursie u CALINECZKI? Przebierałam dzieci w upiorne stroje Halloweenowe. No i udało się. Mama Calineczki wraz ze Szczepimy przyznali nam drugie miejsce.

A nagrodą były klocki Lego Scooby-Doo. Ale się cieszyliśmy. Nie dość, że ulubione klocki, to jeszcze z ulubionym bohaterem bajkowym ;-)



Jeśli macie ochotę zobaczyć zwycięzców i pozostałe nagrodzone miejsca zapraszam TUTAJ. Przebrania są naprawdę śliczne!

A teraz, by dłużej Was nie przeciągać, przedstawię Wam zdjęcia, na których będziecie mogli zobaczyć moment otrzymania paczki, jej otwieranie, reakcję na zawartość i składanie upominku w całość. Dziękuję jeszcze raz organizatorom konkursu za wyróżnienie i za sprawienie nam tak ogromnej radości.

Jak widać na zdjęciach, Maciek tak bardzo był podekscytowany, że nawet nie zdążył rozebrać się po przyjściu ze szkoły.
















26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, miło się ogląda takie obrazki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka przyjemność oglądania ich na żywo takich szczęśliwych.

      Usuń
  2. Gratuluje :) A tak w ogóle to fajni ci twoi chłopcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takimi klockami to sama bym się pobawiła, kiedy byłam mała, byłam wielką fanką LEGO :D Akurat zakład pracy mojego taty co roku na Mikołaja daje dzieciom pracowników prezenty, stąd właśnie moje całe wiaderko klocków LEGO, które gdzieś mam do dziś. Teraz już jestem oczywiście za stara, ale trzeba przyznać, że były to naprawdę fajne prezenty. Domek dla lalek, miś większy ode mnie, jakiś samochód dla Barbie, a w miarę upływu lat śpiwór, namiot, górski plecak, MP3, aparat... Właściwie dopiero teraz, kiedy patrzę na to z perspektywy czasu, zdaję sobie sprawę z tego, że to były naprawdę świetne prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, lego jest świetne w każdej postaci. A im więcej klocków tym lepiej. Ja niestety nigdy nie miałam, ale teraz nadrabiam dziecięce marzenia.

      Usuń
  4. Super klocki! Sama bym się nimi pobawiła! Uwielbiałam zawsze Scooby Doo! :)

    Ps.: Nie daj się zimowym przygnębieniom. Ja też takie miałam i wiesz co? Wzięłam się za gruntowne porządki. Funkcja terapeutyczna. Nie ma czasu myśleć o smutkach a później wysprzątany, pachnący dom baaardzo poprawia nastrój. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba właśnie dobija ten brak możliwości poświęcenia się w 100% tym porządkom. Tyle chciałabym zrobić, a niestety przy dzieciach nie jest to takie proste.

      Usuń
  5. Gratulacje zaszczytnego drugiego miejsca ! Takich przebrań nawet najgroźniejszy pneumokok by się przestraszył, choć jak dla mnie Twoi chłopcy nadal wyglądają w nich uroczo :) Nagroda - po minach zwycięzców od razu widać, że trafiona w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że nagroda już dotarła i że się spodobała! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, super, gratuluję sukcesu!
    Wspaniale jest coś komuś dawać, chociażby po to, żeby zobaczyć te uśmiechy na twarzach! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, bardzo fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiałam zabawę klockami Lego:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że chłopcy byli zadowoleni :-)
    Gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Scooby Doo :D
    gratulacje, Wasze pomysły były super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje !
    Super te Twoje chłopaki :)

    OdpowiedzUsuń